Saturday, November 20, 2010

Tag La Kaley

Adui...Da kene tagg x kan x nak jawab kan...redha jer la kengkawan nyer pasal...korang nak tahu sgt ker..ish...segan aku nak citer...tapi lantak la..hahaha...25 random things...eyk...hmmmmmm....try la check it out
below.....

1-Nama Penuh Nur Azdli Bin Mohamed Noor
2-Anak Tunggal Lelaki Dalam Family dari 3 orang adik beradik
3-lagi seminggu Cukup la umur aku 20 tahun :'(
4-Aku ade 1 penyakit..iaitu penyegan tahap dewa...tapi korang2 maybe x nampak..hahaha...
5-30 Haribulan ni...Aku berada di Poli PD...dapat sambung la weh..ape lagi...syukur alhamdullillah
6-Aku menceburi bidang Architecture...since minat aku yang tersgt dalam mendesign   
    bangunan+melukis...cita2 yang terpendam sejak tadika lagi             
7-Aku Minat Photography...since benda alah ni boleh dijadikan pelaburan mase depan... 
8-Aku alergic ngan sayur....harapan law nak makan...aku hanye makan sayur yang ade dalam burger jer..law
   lauk sayur ker...sayur lam mee goreng ker...mmg aku asingkan...hohoho
9-paling aku suke ayam bakar @ ayam panggang...peghhh leleh....
10-aku banyak menghabiskan mase dengan membuat eksperimen terhadap camera DSLR aku...disampin
     tu aku maen game...ahahaha..aku x la hardcore gaming...just wat hilang bosan
11-aku minat Moto berkuase tinggi dari keter berkuase tinggi hahaha....
12-penyakit paling aku geruni ialah..sakit gigi...sebab aku penah kene sampai terase nak bunuh diri 
penat seyh..aku igt da 60 upenyer baru 12...siot betol la...ape lagi niiiiiiii
13-aku jugak minat tentang komputer..hahaha..law selagi boleh upgrade PC aku ni..selagi tu aku upgrade...
     tapi 1 jer penghalang nyer..duit ni hah kopak..beb
14-aku on9 biler da x taw nak wat dengan kamera dengan PC..dengan moto aku...hahaha
15-care aku menghilang kan stress...tersgt la senang...start moto pegi merembat outmeter...@ cari member
     atas jalan kompem seround pastu stress aku hilang
16-aku suke coklat...x kire la kek coklat ker...air coklat..ker..bende2 yang ader tulisan @ ejaan coklat aku
     suke
17-aku nak jadi arkitek 
18-plan nati nak bukak CC @ Kedai komputer...untuk kerja sambilan selain arkitek kan...
19-Game Paling aku minat DOTA = DUNIA ORANG TANPA AWEK 
20-Aku minat lagu bergenre rock,indie,punk rock,jiwang
21-Aku minat kartun gak..iaitu kartun jepun @ ANIME
22-paling aku minat DIGIMON ANIME hahaha dari kecik tuuuuuuu
23-Aku sgt malas membaca...tersgt2 malas..jgn disuruh aku bace..law x der benda penting
24-Aku suke berkawan
25-saper yang aku tag ni sila jawab hahahah

Nasyitah Ahmad Zaini
Shakir Shubaini
Farahain Kadir
Miera Osmera
Aisyah Munirah

1 comment: